نقاشی ساختمان المپیک
09378354321.آموزش نقاشی ساختمان.رنگ آمیزی ساختمان .نقاشی ساختمان.نقاش ساختمان
درباره وبلاگ


سلام به شما کاربر گرامی به وبسایت خودتون خوش آمدین

____________________
دسته بندی

عضویت(در30 ثانیه)

آموزش نقاشی ساختمان

اتاق خواب

اتاق کودک

آشپزخانه

روانشناسی رنگ ها

انتخاب رنگ

نقاشی ساختمان

رنگ آمیزی ساختمان

دکوراسیون

گالری تصاویر

____________________
آرشیو

مهر 1393

خرداد 1393

ارديبهشت 1393

خرداد 1392

ارديبهشت 1392

فروردين 1392

اسفند 1391

دی 1391

آذر 1391

آبان 1391

مهر 1391

شهريور 1391

مرداد 1391

تير 1391

خرداد 1391

ارديبهشت 1391

فروردين 1391

____________________
مطالب اخیر

عذرخواهی
سوالات متداول
سوال متداول
نحوه رنگ آمیزی دیوارهایی که قبلا رنگ شده اند
قیمت های جدید سال 93
وبلاگ جدید
بهترین رنگ برای اتاق خواب کدام است؟
مشخصات رنگ اکرولیک
خانه خودتان را رنگ امیزی کنید
نحوه درست کردن بتونه
رنگ امیزی دیوار گچی
آشنایی با مولتی کالر
نقاشی و رنگ آمیزی مدارس و ادارات
درست کردن رنگ یاسی
رفع تضمینی ترک های عمقی ساختمان
نحوه درست کردن رنگ استخوانی-کرم روشن
تهیه رنگ لیمویی
ترکیب انواع رنگ ها
پاسخ به سوالات متداول3
روش تهیه رنگ پلاستیک
آموزش رنگ آکرولیک-رنگ بدون بو-نقاشی ساختمان
رنگ نوک مدادی
همه چيز در مورد پيدايش ترك در ساختمان
مشخصات رنگ آكروليك
نکاتی برای ایجاد آرامش در اتاق خواب

____________________
نویسنده

مهدی

____________________
لینک ها

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

____________________
لینک ها

ردیاب خودرو


  سلام

برای تبادل لینک اتوماتیک با ماِ-ما را با آدرس www.colorist.oxblog.com  به نام نقاشی ساختمان لینک کنید تا آمار بازدیدتان چند برابر شود و وبلاگ خود را به بقیه معرفی کنید





____________________
امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 167110
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 55
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب: رنگ‌هایی که شخصیت شما را نشان می‌دهند,,

آشنایی با رنگ‌هایی که شخصیت شما را نشان می‌دهند

اگر زمانی تصمیم گرفتید رنگ زندگی خود را تغییر دهید، با رنگ اتاق‌ها شروع کنید. تغییر رنگ راه‌حل مناسب و سریعی برای تغییر و دادن ظاهری جدید به خانه است.
 

توجه داشته باشید رنگی که انتخاب می‌کنید یا رنگ مورد علاقه شما پیامی در وراء ظاهر خود به همراه دارد که از نظر روانشناسان گویای شخصیت شما است. با این توضیح شما کدامیک از این 15 رنگ را می‌پسندید؟

1- قرمز:

قرن‌هاست که قرمز به معنی شور و اشتیاق و احساسی شناخته شده است. به همین دلیل دادن یک دسته رز قرمز به یک فرد نشانه زیاد دوست داشتن اوست.


ادامه مطلب...

یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:,

زردبه همراه سفیدفراخی وبلندی ایجادمی کند.

اگریک زوج رنگ تند(مثلازردوقرمز)دریک اتاق کوچک ودنج....


ادامه مطلب...

یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:زردهای درخشان انرژی,,

زردهای درخشان انرژی دهنده هستند

زردهای درخشان انرژی دهنده هستند
زردهای درخشان باعث می شوندتابه وسیله حرارت خالص حاصل ازدرخشش آنهااحساس گرماکنیم ومی توانندیک اتاق رابه وسیله ی شبیه سازی نورخورشیدروشن تر جلوه دهند.بسته به شدت رنگ زردمی توان یک اتاق خیلی بزرگ راکوچکترودنج ترازآنچه هست جلوه دادمسلم است که زردهای درخشان انرژی بخش اندوجاذبه بیشتری به اتاق می بخشنددرباره این به اصطلاح جلوه های ویژه ی رنگ زردبیندیشیدوازآنهاوقتی رنگها رابرای خانه تان درنظرمی گیریدبهره مندشوید.یک اتاق کم حرارت وغیرآفتابگیربایک رنگ زردتندروی دیوارهایش وفرش طلایی پرزداربه راحتی خواهددرخشیدحتی مکانهای تنگ وکم جای زیرشیروانی نیزمی توانندباجلای بیشتررنگ زردونارنجی دنج وجذاب ومقبول به نظربرسندخصوصا اگربتوانیدگستره ی رنگهارابانورپردازی روی کفپوشهای چوبی مووردتاکیدقراردهید.برای مکانهای دومنظوره ی کار/زندگی درخشانترین سایه های زردبرگنجایش ووسعت مکان می افزایند این اتاق که یک مکان چندمنظوره برای زندگی مدرن است. برای فردی درنظرگرفته وطراحی شده که به سختی کارو ورزش می کند.رنگ زردخودراخیلی هم جدی نمی گیرد.به خصوص هنگامی که بایک نارنجی آب نباتی همراه می شودپس درمکانهایی ازآن استفاده کنیدکه اندکی خنده وکمی شوخی وبذله گویی راتاب می آورند.
دراتاقهایی که ازموهبت داشتن پنجره های بزرگ ونورباران برخوردارهستند.زردبراق نعمتی خدادادی است فضاهای نورگیرمی تواننداز زرددرتندترین طیفهای آن استفاده کنندزیرا این قابلیت رادارندکه نورفراوانی رادرخودپذیراشوند.این شیوه نورپردازی بسترمناسبی برای پوشش کل اتاق بایک رنگ روشن ایجاد می کندمکانی بسیارمناسب برای آمیختن درخشانترین رنگها مثل زرد باصورتی تندیانارنجی آتشین به منطورتاکیدکاناپه ی برزنتی زرد رنگ راباکوسنهای ارغوانی درمکانی به کاربگیریدکه نوررنگهاراواقعا همانطورکه هستند جلوه می دهد به این ترتیب چشم اندازی که تنداست ولی آزاردهنده نیست را ایجادکرده اید.
درهرجاکه ازرنگ زرد استفاده می کنیدشب هنگام که ازنورمصنوعی استفاده می کنیدتمهیدی اندیشه کنیدکه این رنگها بانورمصنوعی هم درخشان وپرمایه به نظربرسند.همیشه درهنگام انتخاب رنگ منبع نورتان را هم (جه درروزوچه درشب)مدنظرداشته باشیدبه عنوان یک اصل این رابه خاطربسپاریدکه لامپهای رشته ای زردراپررنگ تروپرمایه ترمی کنندولامپهای فلورسنت درست به خلاف آنها زرد رابه سمت طیف سبز مایل به آبی کدرمتمایل می کنندلامپ هالوژن آن رابه شکل واقعی که در روز ظاهر می شودنمایان می سازند.

 

اتاق نشیمن رابارنگ زردروشن کنید

اتاق نشیمن رابارنگ زردروشن کنید
یکی ازجالب ترین حقایق موجوددرباره رنگ زرداین است که نمی توانیدواقعا آن راتیره تر کنیدامامی توانیدآن راکمرنگ تریاروشن ترسازید.عموما وبنابه یک قاعده ی کلی هرچه یک رنگ سیرترشودتاثیرآن عمیق ترمی شود.امازردرافقط می توان روسن تروروشن ترساخت.هرکوششی جهت تیره کردن رنگ زردمثلابا افزودن رنگ مشکی یاهررنگ تیره ی دیگری آن رابه واقع کدرمی کندودرنهایت می تواندآن رابه قهوه ای سبزیارنگ ناخوشایندبینابینی بدل سازد.درموردمکانهایی که دریک خانه برای استفاده ی عموم اهل منزل یاسرگرمی درنظرگرفته شده انداین امرتبدیل به یک معضل درارتباط بارنگ زرد خواهدشد.
درهنگام تزیین اتاقهای رسمی اکثرمردم مراقب هستندکه ازیک ترکیب رنگ محافظه کارانه به این منظوراستفاده کنند.اماآنها که طیف رنگی درخشان تری رامی پسندند.زردمیتواندانتخابی عالی باشدزیراتقریبا باهرشیوه ی آرایشی وتزیینی جوردرمی آیددیوارها را رنگ زرد قناری یارنگ زردطلایی کنید.طبیعت هماهنگ زرد روشناین امکان را فراهم می آوردکه باهربافتی ازپارچه ی چیت گرفته تاتصاویرچشم اندازوسایه روشن چوبهایی به رنگ گرم ترکیب شود.
اگرما آهسته آهسته به سمت رنگهای روشن ودرخشان تمایل می یابیدونگران آن هستیدکه این قبیل رنگها ممکن است برای سرگرمی افراطی باشندآنها رابا اندکی سبز کم رنگ یانارنجی ساده تعدیل کنید.انتخاب دیگرالبته مهم جلوه دادن یک زردخیلی درخشان به وسیله تک رنگ رهاکردن آن -مثل تک ستاره ی نمایش- است اگرترسی ازبابت کاربردرنگ نداریدسعی کنیدحتی پارچه های زرد رنگی به کاربگیریدکه کمی هم برق وجلادارند. مثل یک تکه چیت یا استفاده از ابریشم برای پارچه رومبلی وبدین ترتیب اتاق نشیمن شما یک خلوتگاه پرنورخواهدشد.
زرداین  برترین رنگ درطبیعت می تواندعاملی منسجم کننده حتی برای ناهمخوانترین مجموعه ها باشدتعدادکمی ازمردم وقتی که به تغییردکوراسیون فکرمی کنندازابتداشروع می کنندواین موردخصوصاهنگامی درست است که درباره ی اتاقهای نشیمن باشدبرخلاف یک اتاق خواب که می توانددریک چشم به هم زدن با یک قوطی رنگ وملافه های جدیدنوسازی شود برای اتاقهای نشیمن بایدمبلمان مفصلی درنظرگرفتکه البته  این کاربه سرمایه ودرصورت امکان به ارثیه ای کلان نیازداردنه فقط این بلکه اتاقهای نشیمن عموما جایی هستندکه اثاثیه درآن قراردارندتلویزیون وسیستمهای صوتی و تصویری نیزمجموعه ی اشیا هنری که برای به نمایش درآمدن درآن گذاشته می شوند.
اتاقهای نشیمن پرزرق وبرق ودراصطلاح نمایشی یادراماتیک اغلب به اصلاحات خوب نیازدارندنبایدازابتدا شروع کننداماافرادی که متعلقات بسیاری دارندنباید ازابتدا شروع کنندتمرکز برروی قسمتی بارنگ چشمگیر می تواندیک اتاق را مرتب ترازآنچه هست جلوه دهدمجموعه ای ناهماهنگ از رادیو یا کارت پستالهای قدیمی دریک زمینه زرد روشن را درنظربگیریدجذابیت این رنگ چشم و توجه را به سوی خودجلب می کند وبا آن مجموعه هم درتعارض قرارنمی گیردحتی زرد درخشان در این زمینه به نظرخنثی می آیدجایی که قرمزیا آبی ممکن است به طریقی تجربه ی بصری ما را با فوریت زیاد یا توجه زیاد تغییردهند یک زرد گرم به روشنی بر روی اثاثیه ی ما می درخشد.

 

انواع رنگ در خدمت تنوع و زیبایی

 

انواع رنگ در خدمت تنوع و زیبایی

 

وسعت و میزان به کارگیری افزودنی ....

 


ادامه مطلب...

تأثير رنگ‌ها در طراحي، از ديدگاه قرآن

http://www.jerrysartarama.com/IMAGES/LUKAS/Lukas-Studio-Oil-Colors.jpg

 

تأثير رنگ‌ها در طراحي، از ديدگاه قرآن

رنگ‌ها آنچنان در روح و روان آدمي اثر مي‌گذارند كه موجب تغيير رفتار وي مي‌شوند و اين نوع تغيير به تحول در خصوصيات و شخصيت افراد منجر مي‌گردد...


ادامه مطلب...

تأثير رنگ ها بر سلامت انسان

هنگام مشاهده مراتع سرسبز احساس شادابى مي كنيم و هنگامى كه درياى آبى را مى بينيم احساس آرامش مى كنيم.


فارس: مشاهده رنگ هاى زيبا و چشم نواز، از عالى ترين تجربياتى است كه انسان در طول شبانه روز آن را تجربه مى كند....


ادامه مطلب...

تاثير رنگها بر رفتار انسانها

رنگ‌ها واسطه‌هاي درماني بسيار نيرومندي هستند مخصوصا اگر به صورت پرتو از آنها استفاده شود. در اين صورت مي‌توان نتايج بسيار شگفت‌انگيزي از آنها ديد البته به شرط آن‌که در مسير خاص خود مورد استفاده قرار بگيرند...


ادامه مطلب...

دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:,

روانشـناسی رنـگ ها

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


قرمز رنگی بسیار قوی است. این رنگ معمولا بر روی احتیاط .......


ادامه مطلب...

یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:درمان بی خوابی,رنگ آبی,

آشنایی با تاثیر مفید رنگ آبی در درمان بی‌خوابی

رنگ آبی دارای خاصیت آرامش بخشی، ضد اضطراب و تسکین دهنده سیستم اعصاب است از این رو در درمان بی‌خوابی مفید است......


ادامه مطلب...